Czym jest konwersja i dlaczego jest tak ważna?
Konwersja w e-commerce to wskaźnik, który mierzy skuteczność strony internetowej w zachęcaniu klientów do podjęcia określonych działań. Najważniejsze dla e-commerce jest oczywiście sfinalizowanie transakcji, ale inne interakcje, takie jak zapis do newslettera, założenie profilu, czy zadanie pytania o produkt, również mają znaczenie. Każda z tych interakcji może prowadzić do przyszłej sprzedaży i wpływać na pozytywną opinię o marce.
Dlaczego klienci porzucają koszyki i jak temu zapobiec?
Wielu klientów porzuca koszyki na etapie finalizacji zakupów, gdy natrafiają na utrudnienia. Powody porzucania koszyków to często brak dogodnych metod płatności, ograniczone opcje dostawy lub wymóg założenia konta. InPost Pay upraszcza proces zakupowy, umożliwiając klientom finalizację zakupów bez konieczności tworzenia konta czy wypełniania zbędnych formularzy. Klient wybiera preferowaną formę płatności i dostawy, a następnie kończy zakup bez zbędnych formalności.InPost Pay to usługa, która łączy płatność i dostawę w jednym prostym przycisku, dostępna w popularnej aplikacji InPost Mobile. Korzystanie z InPost Pay jest łatwe – wystarczy kliknąć „Dodaj do koszyka InPost Pay” i wprowadzić swój numer telefonu zarejestrowany w aplikacji. Zamówienie zostanie przeniesione do aplikacji, gdzie klient może szybko i bezpiecznie sfinalizować zakup. Klienci mają też dostęp do wszystkich opcji dostawy, w tym maszyny Paczkomat.
Jeśli chcesz podnieść konwersję i ograniczyć liczbę porzuconych koszyków, wdrożenie InPost Pay może okazać się idealnym rozwiązaniem. Dzięki tej usłudze Twoi klienci będą mogli korzystać z uproszczonego procesu zakupowego, co przekłada się na większe zadowolenie i wzrost liczby finalizowanych transakcji.
Wejdź na stronę https://inpostpay.pl/biznes, aby dowiedzieć się więcej o korzyściach oraz jak wdrożyć InPost Pay w swoim sklepie.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.