Jeśli dla przedsiębiorstwa ważne jest otrzymywanie nie tylko kliknięć, ale również połączeń telefonicznych, warto wdrożyć call tracking. Pokaże on, które źródła i kampanie marketingowe przynoszą takie połączenia. Dowiedzmy się, jak wybrać calltracking, aby osiągnąć najlepsze wyniki.
Główne kryteria wyboru usługi call trackingu
Przy wyborze usługi call trackingu ważne jest uwzględnienie kilku kluczowych parametrów:
- dokładność danych o połączeniach;
- funkcjonalność;
- koszt;
- elastyczność integracji;
- bezpieczeństwo;
- wsparcie techniczne.
Funkcjonalność call trackingu
Warto, aby dostawca usługi oferował szeroki zestaw funkcji, na przykład różnorodne numery wirtualne do podmiany, integrację z wirtualną telefonią, nagrywanie rozmów telefonicznych, elastyczny podział połączeń, raporty i analitykę.
W Ringostat większość parametrów call trackingu i raportów użytkownik może konfigurować samodzielnie, ale w razie potrzeby wsparcie techniczne pomoże rozwiązać każdy problem.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.