Czy warto pozycjonować się w Niemczech?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Czy warto pozycjonować się w Niemczech? - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

PROMOWANE Polskie marki oferujące towary online chętnie rozszerzają zasięg sprzedaży na rynki zagraniczne, zwłaszcza niemiecki. Zachodni sąsiedzi Polski bardzo często robią zakupy w sieci i dysponują znacznym budżetem. W celu promocji firmy na tamtejszym rynku trzeba zainwestować w marketing SEO. Przeczytaj poniższy artykuł i przekonaj się, dlaczego pozycjonowanie w Niemczech jest opłacalne!

Pozycjonowanie w Niemczech – szansa na rozwój firmy
Sprzedaż towarów na rynkach zagranicznych wymaga stworzenia odpowiedniej wersji językowej strony. Jednak to tylko podstawa, która nie wystarczy do osiągnięcia zysków z transakcji. Kluczowe jest pozycjonowanie w Niemczech, które pozwoli zwiększyć popularności marki wśród tamtejszych konsumentów, potencjalnie zainteresowanych polskimi towarami. Działania SEO w tym zachodnim kraju są zbliżone do tych realizowanych na potrzeby Polski. Wymagają jednak dokładnego sprawdzenia:
• lokalnej konkurencji,
• preferencji użytkowników,
• wymaganych formalności.

Niemieccy konsumenci często wyszukują na stronie Google.de produkty oznaczone jako Polnische/aus Polen. Nic w tym dziwnego, w końcu polskie towary były sprzedawane za granicą jeszcze przed spopularyzowaniem się branży e-commerce, kojarzą się z wysoką jakością i przystępną ceną.

Koszt ich zakupu jest na tyle opłacalny, że dopłata za przesyłkę międzynarodową nie stanowi problemu.

Nie można zapomnieć również o Polonii żyjącej w Berlinie czy w innym dużym mieście, która także lubi inwestować w produkty pochodzące z ojczystego kraju. To wszystko sprawia, że pozycjonowanie w Niemczech może przynieść marce wymierne korzyści.
Pozycjonowanie w Niemczech – szczegółowe informacje
Działania SEO prowadzone pod kątem rynków zagranicznych musi poprzedzić wnikliwa analiza strony firmowej. W trakcie audytu SEO specjalista sprawdzi kod źródłowy serwisu, poszukując błędów technicznych, a także skontroluje treści i grafiki, które zostały opublikowane.

Dopiero po znalezieniu i usunięciu wszelkich nieprawidłowości można rozpocząć pozycjonowanie stron w Niemczech. Stworzenie nowej wersji językowej witryny wymaga dostosowania odpowiednich słów kluczowych, z pomocą zalecanych narzędzi Google (np. Search Console).
 
Niemieckojęzyczna wersja serwisu sprzedażowego musi mieć podstronę zawierającą Impressum.

Jest to rodzaj dokumentu służącego do identyfikacji danych firmy w celu ochrony lokalnych konsumentów. Takie informacje wymagane są od wszystkich administratorów stron www w wersji niemieckojęzycznej, zgodnie z ustawą o mediach telekomunikacyjnych. Zaletą posiadania wersji serwisu w tym języku jest też możliwość rozszerzenia zasięgu sprzedaży na rynek szwajcarski i austriacki, po uprzednim sprawdzeniu tamtejszej konkurencji oraz preferencji użytkowników.
Zleć pozycjonowanie w Niemczech polskiej agencji SEO!
Rozszerzony zasięg sprzedaży online o kolejne kraje to szansa na większe zyski. Pozycjonowanie w Niemczech jest zatem świetną opcją dla przedsiębiorców, którzy pragną rozwinąć swoją markę. Aby jednak działania marketingowe odniosły wymierne rezultaty, warto zaangażować polską agencję SEO, która ma doświadczenie w pracy na tamtejszym rynku.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy