Oferta pojawiła się za pośrednictwem Urzędu Pracy. Wojewódzkie Biuro Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie poszukuje pracownika na stanowisko "pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)". Oferowana jest umowa o pracę na czas nieokreślony, ale mowa o pracy na pół etatu - w wymiarze 20 godzin tygodniowo.
Do obowiązków nowego pracownika należą:
- 1. Sprzątanie pomieszczeń w Wojewódzkim Biurze Geodezji i Urządzania Terenów Rolnych w Lublinie: a) pomieszczeń biurowych w budynku WBGiUTR, b) pozostałych pomieszczeń znajdujących się w budynku, jak: toalety, pomieszczenie socjalne, pomieszczenia gospodarcze c) wejść głównych do budynku oraz ciągów komunikacyjnych w budynku.
- 2. Utrzymanie w stałej czystości drzwi wejściowych do budynku oraz pozostałych drzwi w rejonie sprzątania.
- 3. Mycie okien w rejonie sprzątania raz na kwartał oraz w zależności od potrzeb.
- 4. Zapewnienie pożądanego stanu czystości i warunków użytkowania pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń ogólnego przeznaczenia użytkowanych przez WBGiUTR w Lublinie.
- 5. Uzupełnianie na bieżąco środków czystości i artykułów chemicznych.
- 6. Dbałość o powierzony sprzęt do sprzątania.
Wśród wymagań widnieją: wykształcenie co najmniej podstawowe, komunikatywność, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy własnej, współpraca z ludźmi, dyscyplina i sumienność w pracy oraz dokładność. Oferowana pensja to z kolei od 2500 złotych brutto miesięcznie. Do aplikowania potrzebne jest CV. Wysyłać je można na adres mailowy kadry@wbglubelskie.pl. Kontakt możliwy jest również telefonicznie pod numerem 797 322 783, a także osobiście na ul. Bursaki 17 w Lublinie.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.