reklama
reklama

Praca w Komendzie Wojewódzkiej Policji. Ile można zarobić?

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: lubelska.policja.gov.pl

Praca w Komendzie Wojewódzkiej Policji. Ile można zarobić? - Zdjęcie główne

KWP w Lublinie | foto lubelska.policja.gov.pl

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

OFERTY PRACYKomenda Wojewódzka Policji w Lublinie poszukuje pracowników na dwa stanowiska. Jakie są wymagania? Ile można zarobić?
reklama

Za pośrednictwem Urzędu Pracy pojawiły się dwie oferty Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Poszukiwani są dwaj pracownicy gospodarczy. Pierwszy z nich to rzemieślnik specjalista (monter konserwator sieci wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej). W tym przypadku mowa o pracy na pełny etat z umową o pracę na czas określony od 1 października 2025 roku do 1 października 2026 roku. 

Co należy do obowiązków przyszłego pracownika? M.in. Utrzymywanie optymalnych warunków pracy instalacji sanitarnych w tym: wod.-kan., co., gaz., oraz urządzeń z nimi związanych, znajdujących się w obiektach KWP w Lublinie, sprawdzanie prawidłowego działania wewnętrznych i zewnętrznych instalacji sanitarnych, a także urządzeń, wykonywanie nowych podłączeń wod. kan., c.o. lub przeróbka istniejących zgodnie z zaistniałymi potrzebami konserwacyjno remontowymi w tym zakresie. 4. Okresowe, zgodnie z przyjętymi w KWP terminami, odczyty liczników mediów tj. wodomierzy, gazomierzy, ciepłomierzy zainstalowanych w KWP w celu monitoringu nad racjonalnym zużyciem wody, gazu, energii cieplnej.

reklama

Na tym stanowisku wymagane są m.in. wykształcenie zasadnicze zawodowe, kwalifikacje zawodowe: uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych i staż pracy w zawodzie powyżej trzech lat. A ile można zarobić? Od 5124 złotych brutto miesięcznie plus ewentualny dodatek z tytułu wysługi. 

Drugie oferowane przez komendę stanowisko to elektromechanik. W tym przypadku również obowiązuje umowa o pracę na czas określony w tym samym terminie i praca na cały etat. Z kolei obowiązki nowego pracownika to m.in. bieżąca konserwacja opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych, wyłączników, tablic bezpiecznikowych, usuwanie awarii i usterek wynikłych w trakcie eksploatacji urządzeń elektrycznych oraz wykonywanie remontów i wymiany części instalacji elektrycznej w obiektach KWP w Lublinie. 

W tym wypadku potrzebne jest co najmniej rocznie doświadczenie, wykształcenie zawodowe oraz uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. A zarobki? Są mniejsze, bo mowa o wypłacie od 4999,33 złotych brutto miesięcznie plus ewentualny dodatek z tytułu wysługi. 

Do złożenia CV potrzebne są: list motywacyjny, CV, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia do wykonywania zawodu, oświadczenie kandydata zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji zastrzeżonych. Pracodawca preferuje kontakt telefoniczny pod numerem 47 811 42 84 oraz przez stronę internetową https://portal.lu.policja.gov.pl./uzytkownik/rekrutacje/stanowiska-pracownicze.html. 

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo