Za pośrednictwem Urzędu Pracy pojawiły się dwie oferty pracy dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie przy ulicy Narutowicza 73. Pierwsza z poszukiwanych osób to "sprzątaczka", która pracę miałaby rozpocząć 1 września 2025 roku z umową o pracę w zastępstwie do 31 sierpnia 2026 roku. Jest to praca na pełny etat w wymiarze 40 godzin tygodniowo.
Co należy do obowiązków pracownika na tym stanowisku?
- 1 Utrzymanie czystości i porządku w sprzątanych pomieszczeniach w wyznaczonym rejonie sprzątania, m. in. w szczególności: - codzienne zamiatanie/odkurzanie/mycie powierzchni pomieszczeń, - codzienne opróżnianie koszów ze śmieci i makulatury oraz ich wynoszenie do wyznaczonych w tym celu pomieszczeń, - codzienne wycieranie kurzu z urządzeń i mebli/wyposażenia znajdujących się w pomieszczeniach, - mycie w miarę potrzeby powierzchni laminowanych biurek, szkieł na biurkach i stołach oraz szaf malowanych farbami olejnymi i innych przedmiotów (np. koszy na śmieci) dopuszczonych do mycia, - codzienne mycie urządzeń sanitarnych oraz podłóg i ścian wykładanych glazurą, - codzienne odkurzanie dywanów i chodników oraz trzepanie ich w miarę możliwości, - utrzymanie porządku w szafkach w pomieszczeniach socjalnych, a także mycie sprzętu kuchennego znajdującego się w ww. pomieszczeniach, - pastowanie lub mycie podłóg przynajmniej raz w miesiącu, - mycie okien, drzwi w miarę potrzeby, - w miarę potrzeb zdejmowanie, wieszanie i prasowanie firan i zasłon, - usuwanie wszelkiego rodzaju plam lub innych zanieczyszczeń z sprzątanych powierzchni, - pobieranie za pokwitowaniem środków czystości,
- 2. Dbałość o należyty stan sprzętu i narzędzi przeznaczonych do utrzymania porządku i czystości oraz pojemników do gromadzenia nieczystości;
- 3. Rozliczenie się z pobranych materiałów i sprzętu;
- 4. Uczestniczenie w przygotowaniu/obsłudze imprez służbowych (w tym szkoleń, odpraw służbowych, konferencji itp.) wymagających zapewnienia czystości i porządku w zakresie zadań Wydziału Inwestycji i Remontów; 5. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz przepisów BHP i ppoż na stanowisku pracy.
W tym wypadku przewidziana jest pensja od 4 666 złotych miesięcznie brutto oraz ewentualny dodatek od wysługi lat. Do wymagań należy wykształcenie co najmniej podstawowe, dokładność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy.
Drugi poszukiwany pracownik to "kierowca samochodu dostawczego". W tym wypadku komenda również zatrudnia na umowę o pracę - na czas określony - od 1 września 2025 roku do 31 sierpnia 2026 roku. Tutaj obowiązków jest sporo:
- 1. Prowadzenie i obsługa samochodu dostawczego oraz osobowego w tym: a) dbałość o sprawność samochodu służbowego przydzielonego do celów zaopatrzeniowych, jego czystość i wyposażenie, b) przestrzeganie terminów przeglądów technicznych, c) racjonalne gospodarowanie paliwem, olejami i płynami eksploatacyjnymi, d) przestrzeganie prawidłowego rozliczenia z przejechanych kilometrów i zużytego paliwa, e) wykonywanie codziennej obsługi użytkowanego pojazdu, f) rzetelne i terminowe wypełnianie książki kontroli pracy",
- 2. Prowadzenie obsługi technicznej użytkowanych pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- 3. Dostarczanie do oraz odbiór z magazynu Wydziału Zaopatrzenia sprzętu i materiałów będących w kompetencjach WIiR dla komórek organizacyjnych KWP w Lublinie oraz jednostek KMP/KPP garnizonu lubelskiego.
- 4. Wykonywanie przewozu sprzętu kwaterunkowego z magazynu Wydziału Zaopatrzenia do komórek organizacyjnych KWP w Lublinie.
- 5. Dostarczanie do naprawy i przeglądów oraz odbiór pozostałego sprzętu (narzędzi), którego serwis znajduję się w kompetencji WIiR, a którego transport nie odbywa się za pośrednictwem wykonawcy usługi.
- 6. Sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym dostawy materiałów oraz sprzętu w przypadku odbioru własnego.
- 7. Dostarczanie korespondencji, materiałów i sprzętu do komórek organizacyjnych KWP w Lublinie, CBŚP, BSWP, CBZC, SPKP w Lublinie, OPP w Lublinie oraz odbiór korespondencji przeznaczonej dla Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie.
- 8. Wykonywanie dodatkowych zadań czynności w zakresie przekraczającym specyfikację stanowiska: a) dokonywanie zakupów sprzętu i materiałów w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Remontów, b) realizowanie zakupów materiałów i sprzętu we własnych branżach Sekcji Administracyjno - Gospodarczej Wydziału Inwestycji i Remontów poprzez: - przyjmowanie od pracowników Sekcji Administracyjno Gospodarczej zapotrzebowania na materiały i sprzęt, składanie u dostawców zamówień wytworzonych przez pracowników SAG, - dopilnowanie terminowej realizacji zamówień, c) załadowywanie i rozładowywanie sprzętu i materiałów transportowych w ramach realizowanych zakupów i dostaw.
- 9. Bezzwłoczne powiadamianie bezpośredniego przełożonego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu używanego sprzętu i urządzeń.
Najważniejsze wymaganie to oczywiście prawo jazdy kategorii B oraz rok stażu zawodowego jako kierowca samochodu dostawczego. W tym wypadku przewidziana pensja zaczyna się od 4 846,25 złotych miesięcznie brutto oraz ewentualny dodatek od wysługi. Komenda wymaga szybkiego działania, zaangażowania i wysokiej koncentracji i wykształcenia minimum zawodowego.
W przypadku obu ofert pracodawca preferuje kontakt bezpośredni, m.in. przez numer telefonu 47 811 42 84. Potrzebne jest CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.